Jak nakupovat - podrobný poradce při problémech
Podrobný poradce při problémech
  1. Pokud dojde zásilka zjevně poškozená, NEPŘEBÍREJTE JI, prosím. Nechte ji vrátit na naši adresu, kde ji zkontrolujeme. Pokud se rozhodnete zásilku nepřevzít, informujte nás o tom, prosím, na info@sekora.cz.
  2. Pokud se vám námi dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nelíbí, máte právo je vrátit do 14 dnů od doručení. V takovém případě pošlete, prosím, zboží, které nechcete, zpět jako pojištěnou zásilku. Vracené zboží, prosím, neposílejte na dobírku. Zároveň nás, prosím, informujte o vrácení na info@sekora.cz.
  3. Jakmile obdržíme od vás vrácené zboží v pořádku zpět, ihned vám vrátíme peníze. Máte možnost si vybrat, zda chcete peníze poslat na Váš bankovní účet nebo poštovní poukázkou.
  4. Pokud při používání zboží obvyklým způsobem dojde k tomu, že se na něm projeví závada, o které si myslíte, že je důvodem k reklamaci, informujte nás o tom, prosím, na info@sekora.cz . Obratem vás budeme informovat o dalším postupu.
  5. Pokud máte jakékoliv připomínky, poznámky nebo dotazy, kontaktujte nás, prosím, na info@sekora.cz.
Úplné a detailní informace o všech záležitostech okolo nákupu zboží v našem internetovém obchodě najdete v Nákupním řádu. Prosíme vás, abyste si Nákupní řád pozorně přečetli.

Věříme, že vámi vybrané zboží přinese vám či vašim blízkým opravdu JINÝ POCIT.

Copyright ©2005 - 2017 SEKORA consulting s.r.o.
Navštivte nás na Facebooku    Navštivte nás na Facebooku
Programování a webhosting MagicHouse s.r.o.