Jak nakupovat
Elektronická evidence tržeb EET
Podle zákona o evidenci tržeb je od 1.3.2017 prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tak, jsem v internetovém obchodě - a co dál?
Pokud chcete nakupovat, je dobré nechat se inspirovat následujícími doporučeními:

NÁKUP - Rychlý návod
  1. Vyberte si v Katalogu zboží, které se vám líbí. Kliknutím na "Koupit" je dejte do nákupního košíku. Zboží v košíku ještě neobjednáváte, máte ho pouze připravené k objednávce.
  2. Máte-li pocit, že v košíku je přesně to, co chcete koupit, klikněte na "Vytvořit objednávku". Balné a poštovné je zahrnuto v ceně zboží a vy zaplatíte jenom cenu objednaného zboží.
  3. Klikněte, prosím, na "Pokračovat".
  4. Vyplňte, prosím, údaje o kupujícím (jméno, příjmení, adresu a e-mail) a zvolte způsob platby (Dobírkou při převzetí nebo Platební kartou).
  5. Zobrazí se vám stránka, na které najdete rekapitulaci vaší objednávky. Prosín, zkontrolujte zobrazené údaje a pokud vše souhlasí, klikněte na "Dokončit objednávku". Teprve nyní realizujete objednávku.
  6. Pokud si přejete zaplatit za objednané zboží platební kartou, budete přesměrováni na zabezpečené stránky autorizačního centra karet Visa a MasterCard. Prosím, vyplňte všechny požadované údaje o vaší platební kartě. www.SEKORA.cz používá nejmodernější bezpečnostní mechanismy autorizace platebních karet Verified by Visa a MasterCard Secure Code a provozovatel tohoto obchodu – společnost Sekora consulting spol. s r.o. - nebude mít k dispozici jakékoliv informace o vaší platební kartě. Po zadání požadovaných údajů o vaší platební kartě se vrátíte zpět na stránky www.SEKORA.cz a budete informováni o tom, zda platba byla autorizována.
  7. Objednané zboží vám pošleme prostřednictvím České pošty nejpozději následující pracovní den.

CO DÁL?

Nyní bude následovat:
  1. E-mailem vám přijde do několika minut potvrzení objednávky. Pokud se tak nestane, kontaktujte nás, prosím, na info@sekora.cz.
  2. Objednávky expedujeme nejpozději následující pracovní den. O odeslání budete informováni e-mailem.
  3. Za další den či dva (podle pošty) se budete radovat z krásného výrobku.

POKUD SE VYSKYTNOU PROBLÉMY PŘI NEBO PO DODÁNÍ - Rychlý návod
  1. Pokud dojde zásilka zjevně poškozená, NEPŘEBÍREJTE JI, prosím.
  2. Pokud se vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nelíbí, máte právo je vrátit do 14 dnů od doručení. V takovém případě pošlete, prosím, zboží, které nechcete, zpět jako pojištěnou zásilku.
  3. Jakmile od vás obdržíme vrácené zboží v pořádku zpět, ihned vám vrátíme peníze.
  4. Pokud při používání zboží dojde k tomu, že se na něm projeví závada, která je důvodem k reklamaci, informujte nás o tom, prosím, na info@sekora.cz.
  5. Pokud máte jakékoliv připomínky, poznámky nebo dotazy, kontaktujte nás, prosím, na info@sekora.cz .

Úplné a detailní informace o všech záležitostech okolo nákupu zboží v našem internetovém obchodě najdete v  Nákupním řádu. Prosíme vás, abyste si Nákupní řád pozorně přečetli.

Věříme, že vámi vybrané zboží přinese vám či vašim blízkým opravdu JINÝ POCIT.

Copyright ©2005 - 2017 SEKORA consulting s.r.o.
Navštivte nás na Facebooku    Navštivte nás na Facebooku
Programování a webhosting MagicHouse s.r.o.